6 Kasım 2011 Pazar

Ödev

Ödev kelimesini duymayalı o kadar uzun süre oldu ki. Bir çok öğrenci hayatından memnun olmasa da, onlara biraz önerilerde bulunacağım. Okulu bitireli 2 – 3 yıl olmasına rağmen o kadar çok özledim ki o günleri, şimdi keşke okulda olsam da yarın sınavım var ne yapacağım diye düşünüyor olmak istedim. Okumak o kadar güzel bir şeydir ki, tek yapacağımız şey sınavlara çalışarak hazırlanmak olacaktı. O günleri güzel değerlendiremediğim için bugün çok pişmanlık duyuyorum. Sizlere bu konuda sadece şunları diyeceğim. Bir gün pişman olmak istemiyorsanız bu günlerin keyfini çıkartın. Yoksa aksi taktirde gün gelince sizde benler gibi üzüleceksiniz. Çünkü ben o günlerimi güzel değerlendiremedim ve kıymetini bilemedim. Bu yüzden her gün kendimi perişan ediyorum. Sizler bu duruma düşmemek için o günleri güzel değerlendirin. Bir insanın en eğlenceli ve en güzel günleri okuduğu yıllardır kesinlikle. O yıllarda yapılan arkadaşlıklar çok güzeldir ve her şey güzeldir. Makalemde kısaca size bir şeyler anlatmaya çalıştım. Eskiden teknoloji bu kadar gelişmiş değildi. İngilizce Yazılı Soruları o kadar zor olurdu ki, çalışacak bir ortam bulmamız çok zordu. Bugünkü gibi kaynak yoktu elbette, tek kaynağımız elimizdeki kitaplar olurdu. Elbette o kitaplarda yeterli olmazdı. Bu yüzden sizlere bu tarz konularda girmeniz gereken bir site önereceğim. http://www.yazilisorulari.com bu sitede istediğiniz her bilgiye ulaşmanız mümkündür. Geçmiş yıllarda çıkmış Lys Ygs Soruları bulabileceğiniz en temel sitede burasıdır. Bu site resmen bir öğrencinin arkadaşı olabilecek bir sitedir. Sürekli olarak takip ederseniz emin olun çok şey kazanırsınız. Bir çok yazılı sorusu ve ödevleri buradan yapmanız mümkündür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder